יאיר בושרי (בי די פי נדל"ן) – תביעות של משקיעים כלפי היזם, מה צריך לדעת מניסיון עבר?

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים👇

יאיר בושרי, בעלים ומנכ"ל קבוצת בי די פי נדל"ן, מרחיב על תביעות משקיעים כלפי יזם, כיצד ניתן למנוע סכסוכים משפטיים ואיך ניתן למצוא עסקאות טובות ובטוחות.

השקעות נדל"ן בחו"ל? 3 הדברים החשובים של יאיר בושרי שאתם צריכים לבדוק:
משקיעים, יזם וניסיון עבר!

מה קורה אם רכשתם נכס להשקעה והתעוררו בעיות שלא שוקפו לכם ולא בדקתם כראוי? עסקאות נדל"ן להשקעה בישראל יכולות להיגרר לעיתים אל כותלי בית המשפט עקב סכסוכים משפטיים ואי הסכמות, כאשר מדברים על נדל"ן בחו"ל חשוב לקבל את ביטחון נוסף כדי לדעת שהנכס שאתם עתידים להשקיע בו עומד בציפיות התשואה ואתם מרגישים מספיק בטוחים ורגועים להשקיע הון נכבד, סכום גבוה שלא פעם יכול להיות נמוך בהרבה מישראל ומדינות מבוקשות שונות, אך עדיין מדובר על כספים רבים שמושקעים בכל נכס.
צעד ראשון שעל כל חברת השקעות נדל"ן בחו"ל לבצע הוא לספק את הביטחון הדרוש להשקעה, שקיפות מלאה, נתונים וצפי עתידי, הסבר על מיסוי, אפשרות ניהול הנכס מרחוק ועוד.

הדרדרות לתביעה משפטית לא מתרחשת במרבית העסקאות אך הדבר אפשרי אם התפספסו דברים בדרך או שנעשו טעויות שלא במזיד, לעיתים חמור מכך אילו מדובר במקרה של רשלנות, הפרת חוזה, חוסר בתום לב, הטעייה ועוד.
לשם כך טרם השקעה בנדל"ן ובמיוחד נדל"ן בחו"ל שמצריך חברות גדולות ומומחיות במציאת הנכסים המניבים והיציבים וכזו שתעניק לכם את הביטחון הדרוש להשקעה בנכס – עליכם למצוא את החברה שתוכלו לסמוך עליה.
לפני חתימה על כל הסכם חשוב לקחת ההסכם לרכישת נכס בחו"ל ברצינות, עליכם לוודא שכל פרטי החוזה מובנים לכם, כל נתוני ההשקעה ברורים ושקופים עבורכם, מאפייני הביטחון מרגיעים אתכם, ההסכם מבוצע בצורה רגועה וללא לחץ ואתם מרגישים מספיק בטוחים להיות חלק מהמשקיעים הישראלים שנהנים מתשואות גבוהות ויציבות מנכסי נדל"ן בחו"ל.

לא מתדרדרים אל תביעות, יאיר בושרי עם רשת ביטחון למשקיעים!

בראש ובראשונה משרד עורכי דין גדול חייב ללוות אתכם בכל עסקה בחו"ל ואף לשתף פעולה עם משרד עורכי דין גדול באותה המדינה כדי לעמוד בחוק של אותה המדינה, בנוסף עליכם לחפש חברה שמספקת ערבות בנקאית מבנק ישראלי לעסקאות נדל"ן בחו"ל, כל פרמטר נוסף שמתווסף לרשת הביטחון יחזק אתכם כמשקיעים ויוביל אתכם להחלטה הנכונה להשקיע בנכס נדל"ן בחו"ל ובמדינות המבוקשות והיעדים החמים להשקעה. 

אם תשאלו את הבעלים של חברת השקעות גדולה כיצד לא להגיע אל כותלי המשפט תוכלו ללמוד איך להישמר מפני תביעה, יאיר בושרי בעליה של חברת בי די פי נדל"ן, תביעות וסכסוכים משפטיים לדברי בושרי ניתנות למניעה בקלות עם השירות הנכון: "בי די פי השקעות נדל"ן מצליחה לשמור על הלקוחות שלה באמצעות רשת ביטחון למשקיעים שנותנת להם שקט נפשי וביטחון להשקיע בנכס בחו"ל: ערבות בנקאית מבנק ישראלי על נדל"ן בחו"ל, טאבו לכל לקוח, לווי משפטי צמוד לכל לקוח, ניסיון רב עם עשרות פרויקטים מוצלחים בעולם, אזורים משתלמים עם צורך בהון עצמי קטן יחסית לישראל ומיקומים רבים בעולם וכן אזורים עם אופציה לפיתוח אזורי, הגדלת התשואה העתידית, שמירה על עליית ערך הנכס ויציבות לטווח הארוך".

יאיר בושרי
יאיר בושרי

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן