למה עורכי דין חייבים מוניטין טוב בגוגל?

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים👇

תוצאות חיפוש על עורכי דין חייבות להיות חיוביות ב100%! נראה שלא שקיים אדם אחד בישראל מעל גיל 18 שלא חיפש מידע על עורך דין בתחומים שונים בין אם חדלות פירעון, פלילי או בתחום של דיני עבודה או משפחה.
עם ריבוי עורכי דין על כל אזרח בישראל התחרות לליבו של הלקוח הבא שלכם היא קיצונית, מוניטין שלילי אחד יספיק כדי להרוס לכם את המוניטין בתור עורכי דין ומוניטין חלש עשוי לא לעניין את הגולשים.
על החשיבות של ניהול מוניטין בגוגל לעורכי דין והתחרות המאתגרת בין עורכי הדין.

חיפוש עורכי דין: חשיבות המוניטין בתוצאות החיפוש בגוגל

במוחם של עורכי הדין עוברים דברים חשובים בכל הקשור למוניטין והתדמית שלהם: איך אני נראה בפני אחרים, האם לקוח פוטנציאלי שעכשיו מחפש את השירות שלי ימצא אותי, כיצד המומחיות שלי מיוצגת, מה חושבים עלי והאם אני מבוקש בתחומי – כל אלו ועוד באים לידי ביטוי בתוצאות החיפוש של גוגל וללא מוניטין חיובי ומזמין, הסיכוי להרחיק את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יגדל.
מוניטין חיובי בגוגל מאפשר לעורכי הדין להיות עצמאיים או להיות חלק בלתי נפרד ממשרדי עורכי דין גדולים, מוניטין משעמם או שלילי ירחיק מכם לקוחות בקצב מהיר עד לכדי פגיעה קריטית בקריירה.
ללא ניהול מוניטין לא תוכלו לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל.

לקוח שעכשיו להוט למצא עורך דין למשל בתחום של חדלות פירעון, זקוק לעורך דין "כריש", כזה שממותג כ"כריש", כזה שידע להילחם עבורו ויש עליו המון המלצות וביקורות טובות בגוגל ובאינטרנט. כי למעשה רוב האינפורמציה שהוא שואב על השירות והעורך דין מגיע מהאינטרנט, אך אם המוניטין של העורך דין הראשון שהוא יכנס אליו בגוגל לא יהיה טוב, ויהיו אזכורים שליליים..אז הוא פשוט ימשיך לאתר של העורך דין הבא, האחר בתוצאות החיפוש וכך הלאה.

חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב שנים בענפים ותחומים מגוונים, לא רק עורכי דין משתמשים בשירותי ניהול מוניטין, העולם הרחב של טיפול במוניטין בגוגל וברשתות החברתיות כולל עסקים מכל הענפים והתחומים במשק, אנשי עסקים, בכירים בחברות הפרטיות והציבוריות וכן גם אנשי ציבור ופוליטיקאים מהמפלגות השונות. ביצוע ניהול מוניטין לעורכי דין הוא קריטי וחיוני למיצוב דעת קהל חיובית באינטרנט.

עשרות אלפי עורכי דין פעילים: המלחמה על כל לקוח מתקיימת בגוגל

מדינת ישראל מוגדרת כאימפריית משפט, בהתאם לנתונים שפרסמה השנה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל ישנם כ – 70 עורכי דין המוגדרים עורכי דין פעילים, נתון זה מוביל לכך שבממוצע ישנם קצת יותר מ- 128 עורכי דין פר תושב בישראל, משמעות הדבר היא תחרות קיצונית על כל לקוח.

הזירה המרכזית לחיפוש עורך דין היא בגוגל, כבר מספר רב של שנים שכל אדם בכל גיל מחפש תוך רגע דרך המחשב או הסמארטפון שם של עורך דין או משרד עורכי דין, תוצאות החיפוש בגוגל הם אלו שיקבעו את המוניטין הראשוני של עורכי הדין ולא הניסיון המקצועי שלהם שיבוא לידי ביטוי בשיחה/פגישה הראשונה או לכל הפחות בקריאת מידע ראשוני לאחר "מבחן" גוגל.
מוניטין חלש בגוגל? במצב זה הלקוחות עלולים לברוח למתחרים מהעדר התרשמות והבעת חוסר עניין, לרוב כאשר בחיפוש אחר המתחרים שלכם המוניטין יהיה מרשים וחיובי יותר.

מוניטין שלילי על עורכי דין בגוגל? הלקוחות יברחו בסיכוי גבוה!

מוניטין שלילי על עורכי דין יכול להגיע כתוצאה מכתבה שלילית על עורכי הדין באתרי החדשות והתוכן, פסקי דין שליליים בהם מעורבים עורכי הדין (לדוגמה: הפסדים בתיקים), ביקורות שליליות על משרד עורכי הדין, פרשייה הקשורה להתנהלות המשרד או עורך דין עצמאי (לדוגמה: עבירה על דיני עבודה במשרד, פרשיות מיניות, עבירות מס וכו') אזכור שלילי בגוגל על עורכי דין המגיע מהרשתות החברתיות, תמונות וסרטונים לא מחמיאים וכל תוצאה שלילית על עורכי הדין המופיעה לאחר חיפוש שם עורכ/ת הדין או שם משרד עורכי הדין.

מוניטין שלילי מצריך מומחה ניהול מוניטין מנוסה, הזנחה של הבעיה עלולה להוביל למצב בו אתגר ניהול מוניטין לעורכי דין יכול להפוך לקשה ויקר יותר ככל שעובר הזמן.
פגיעה במוניטין עלולה לפגוע נואשות בקריירה המשפטית שלכם, לפגוע בהכנסות שלכם כמשרד עורכי דין או עורכי דין עצמאיים ובמקרה קצה אף לפגוע בתא המשפחתי שלכם. קחו שירות של ניהול מוניטין לעורכי דין. אל תזניחו את המוניטין עליכם בגוגל ומהרו לטפל בבעיה.

איך עושים ניהול מוניטין לעורכי דין?

מומחה ניהול המוניטין של חברת "ניהול מוניטין" סוקר ומנתח את התוצאות עליכם, באמצעות שימוש בכלים שיווקיים דיגיטליים מתקדמים ומותאמים למצבים שונים, בשיתוף פעולה ושקיפות מלאה נבנה עבורכם תכנית פעולה אסטרטגיית המתאימה לתחום שלכם כעורכי דין ולמצב המוניטין שלכם בגוגל.
עולם ניהול המוניטין אינו סובב על "מחיקת תוצאות בגוגל" אלא בעיקר על דחיקת תוצאות החיפוש בגוגל אל העמודים האחוריים והעלאת תכנים חיוביים ומותאמים עליכם בדרכים מקצועיות ובהתאם לניסיון רב שנים.
ניהול מוניטין לעורכי דין מותאם ומעוצב בהתאם לכל לקוח, כעורכי דין תוכלו להפוך למומחים בתחומכם ולדאוג שהמוניטין שלכם בגוגל יבלוט בצורה מקצועית ומותאמת עבור הלקוחות המחפשים את שמכם בגוגל.

בדומה לחיסיון עורך דין-לקוח, ניהול מוניטין הוא רגיש וככזה מחייב אותנו לשמור על פרטיות הלקוחות שלנו ועל דיסקרטיות מלאה.
כדי לשמור עליכם ועל מקצועיות התהליך, לא נחשוף מידע עליכם או על לקוחות נוספים בתחום.
באמצעות השמירה על הדיסקרטיות בתהליך ניהול מוניטין לעורכי דין וגורמים רבים במשק, גם מקרי מוניטין שלילי גדולים מונחים על שולחן מומחה לניהול מוניטין המספק תוצאות טובות ומקצועיות.

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן