עורך דין תאונות דרכים – תאונה בדרך לעבודה

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים👇

למרות שאיש אינו רוצה להיות מעורב בתאונת דרכים, קלה או קטלנית, הרי שהסטטיסטיקה מדגימה לנו באופן חד וחלק – אנחנו לא רוצים, אבל בהחלט עושים. כמות תאונות הדרכים בישראל היא נושא מורכב, שעלול להעיד על מספר דברים בתרבות הנהיגה בפרט ובתרבות הישראלית בכלל, דברים שיפה להם השתיקה.
אך איך אפשר לראות את המצב ולשתוק? האמת היא שלצערנו אפשר בהחלט, לפחות עד הרגע בו "לי זה לא יקרה" הופך ל – “אני לא מאמין שזה קרה!”.
הרגע הזה בו אתם כבר לא מאלו שרק קוראים על תאונות הדרכים בעיתון או שומעים עליהם ברדיו או בטלוויזיה, אלא זה ממש אתם, הוא רקע מאתגר, ולעיתים אף רגע איום ונורא. חשוב שיהיה מישהו לפנות אליו, מישהו שיודע מה הוא עושה.

תאונות דרכים שונות – פעולות משפטיות שונות

בעוד שתאונת דרכים היא הגדרה פשוטה ודי מובנת מאליה, הרי שברגע שנכנסים לעולם החוק והמשפט הדברים נוטים באופן טבעי למדי, להסתבך. ישנם סוגים שונים של תאונות דרכים, וחלוקות שונות לקטגוריות שונות. כרגע מספיק עבורנו להבין, לצורך הדוגמא בלבד, כי ישנם הליכים שונים במצבים של:

  • תאונה ללא נפגעים
  • תאונה עם נפגעים
  • תאונה קטלנית (עם הרוג אחד או יותר)
  • תאונה בה הנהג נוהג בגילופין
  • תאונת דרכים בדרך לעבודה
  • תאונת דרכים כאשר הנהג עובד בנהיגה (נהג מונית, שליח וכיו"ב)

הדוגמאות הללו רק נועדו להדגים עד כמה מורכב הנושא, ואתם יכולים לתאר לעצמכם שהוא רק הולך ונהיה מורכב יותר כאשר כל אחד מתתי-הנושאים הנ"ל, לצד תתי-נושאים אחרים, הולך ומתפתח.

מסיבה זו הפעולה המיידית שעליכם לבצע במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים היא כמובן לפנות לעורך דין תאונות דרכים, אשר ידריך אתכם בצעדים הבאים שעליכם לעשות.

תאונת דרכים בדרך לעבודה

הרבה מאוד מתאונות הדרכים מתרחשות דווקא בבוקר, בזמן בו עם ישראל יוצא לדרך לעבר מקום העבודה. מסיבה זו הרבה מאוד מתאונות הדרכים מתרחשות בדרך לעבודה. כל תאונה שהתרחשה בדרכו של אדם למקום עבודתו היא לא רק תאונת דרכים, אלא גם תאונת עבודה.
תאונת תחשב לתאונת עבודה רק לאחר שהגוף האחראי לכך יכריז על התאונה שכזו, וגוף זה בישראל הינו הביטוח הלאומי. לכן חשוב מאוד לאסוף את את הניירת הביורוקרטית ההכרחית לצורך קבלת האישור מהביטוח הלאומי, בכדי שתוכלו לדרוש את הפיצוי המגיע לכם על רקע התאונה שעברתם.

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן