כיצד לבחור עורך דין גירושין?

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים👇

גירושין היא לא חוויה קלה בעבור אף אחד מן הצדדים; לא בעבור בני הזוג ובוודאי שלא בעבור הילדים. אם בעבר גירושין לא היו הליך מקובל במיוחד, אך בשנים האחרונות בני זוג רבים מבינים שלעתים אין ברירה, וטובת בני הזוג וטובתם של הילדים מונחים לפני הכל. על מנת להפוך את החוויה הזו להליך שנעשה בצורה מכובדת ונעימה לכל הצדדים, יש לבחור עורך דין גירושין רגיש ומכיל, שמבין את מורכבותה של הסיטואציה, ורואה גם הוא לנגד עיניו את טובת המשפחה כולה. אז כיצד בוחרים עורך דין גירושין? לפניכם מספר טיפים.

טיפים לבחירת עורך דין גירושין

  • ניסיון וותק בתחום הגירושין – תחום המשפטים הוא תחום בעל המון תתי התמחויות, ולכן בבואכם לבחור עורך דין גירושין עליכם לבחור עורך דין שאכן מוסמך בתחום הגירושין ודיני המשפחה. זאת כמובן לצד בחירת עורך דין גירושין עם שנות ותק וניסיון, מכיוון שככל שעורך הדין מנוסה יותר, כך הוא מתמצא יותר בחוקים וידע להסדיר את זכויותיהם של שני הצדדים על הצד הטוב ביותר; מעבר לגירושין עצמם ישנם דברים נוספים שיש לדאוג להם כדון חוזה מכירת דירה משותפת, כיצד מחולק הרכוש המשותף, הסדרי משמורת על הילדים, מזונות, ואלמנטים נוספים רבים. על עורך הדין להתמצא בכל התחומים הללו.
  • גישור – זוהי אמנם אינה חובה, אך ישנו יתרון גדול לעורך דין שהוא בעל הכשרה מיוחדת כמגשר, דבר המהווה יתרון וערך מוסף, מכיוון שהכשרתו כמגשר תוכל לתת לו פרספקטיבה רחבה על מקרים בהם יש להרפות מהתקטננויות או התכתשויות, וזאת על מנת לתת הזדמנות אמיתית למשא ומתן בו נשמרים האינטרסים של הלקוח לצד ראיית טובתם של הילדים.
  • המלצות – גירושין הינה תופעה שהפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות, ואכן סביר להניח שאחד מחבריכם, מכריכם, עמיתים לעבודה או משפחה התגרשו, ולשמוע על שירות של עורך דין גירושין מניסיונו האישי של בן אדם יכול להוביל אתכם בהחלט לעורך הדין הכי טוב בעבורכם.
    לצד זאת נסייג ונאמר כי על אף שהמלצות בהחלט יכולות להעיד על טיבו של עורך דין גירושין, אל תבחרו את עורך הדין הראשון בו תפגשו; ממש כמו בחירה של כל נותן שירות, בצעו סקר שוק, השוו מחירים ואל תפחדו לקיים שיחות התייעצות עם מספר עורכי דין במקביל. לבסוף מי שייתן לכם את תחושת הביטחון לה אתם זקוקים בהליך זה הוא עורך הדין המומלץ ביותר בעבורכם. בסופו של דבר עורך הדין ואתם הולכים לעבור מסע יד ביד יחדיו ותהליך לא פשוט בכלל, חשוב שזה יהיה אדם שיש לכם תקשורת טובה איתו, שאתם מרגישים איתו חיבור ואמון.
  • שכר טרחה – רוב האנשים בוחרים עורך דין גירושין ועורך דין בכלל לפי גובה שכר הטרחה שהוא גובה. זוהי תפיסה שגויה! עלות שכר הטרחה של עורך הדין אינה משתווה אל מול התועלת, התמיכה והשקט הנפשי שתוכלו להפיק מעורך דין טוב שהייתה לכם כימיה טובה איתו, גם אם הוא קצת יותר יקר ביחס לאחרים.

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן