זכויות עובדים למשפחות עם קשיים כלכליים

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים👇

למשפחות שנמצאות במצוקה כזו או אחרת, יש מספר זכויות ששווה להכיר. ההתייחסות למשפחות שכאלה היא מאוד רחבה והיא כוללת בתוכה גם היבטים כלכליים וגם קשיים אשר נוגעים לרמת התפקוד וליחסים שמתרחשים בתוך המשפחה, בין המשפחה לבין הסביבה. משפחה שנמצאת במצוקה היא בדרך כלל משפחה שאין לה מספיק משאבים אישיים, משפחתיים וחברתיים, כדי שתוכל להתמודד עם נסיבות החיים שנקלעה לתוכם. אז אם אתם מכירים משפחה כזו, מתנדבים עם משפחות כאלה או פשוט רוצים לדעת איך אתם יכולים לעזור, המשיכו לקרוא את המדריך שנוגע בזכויות עובדים למשפחות עם קשיים כלכליים ואולי תצליחו לקבל את הכלים הנכונים.

איך בונים תקציב משפחתי?

תקציב משפחתי נבנה בזהירות והוא מבוסס כל כמה וכמה שלבים. השלב הראשון הוא השלב של איסוף הנתונים. השלב הזה יכול להיות מאוד מתיש, אך מאוד חשוב בצורה קריטית לדרך בה תבנו את התקציב שלכם. כמו שכל בית צריך שיהיו לו יסודות חזקים כך התקציב צריך להיות בנוי חזק ולטווח ארוך. באיסוף הנתונים אתם צריכים להכניס את הפעולות בחשבון הבנק, את הפירוט של כרטיס או כרטיסי האשראי שלכם, צ'קים שחילקתם, כל מיני תשלומים שנתיים, כמו חופשה משפחתית, ימי הולדת ועוד, גם העברות בביט, הוצאות ששולמו במזומן, הכל צריך להיכנס לתקציב. לאחר מכן מגיע השלב בו עליכם לקבוע מהם סדרי העדיפויות שלכם, לחלק את התקציב לסעיפים בשביל לגלות על מה אתם מוציאים את הכסף שלכם בצורה מרוכזת. בשלב הבא אתם צריכים להגדיר מה הסכום הרצוי עבור כל אחד מאותם הסעיפים שקבעתם לעצמכם. בשלב האחרון עליכם לבצע מעקב. ללא המעקב, התקציב שלכם לא יחזיק מעמד. בהתחלה המעקב יהיה יותר קצת יותר קשה, אבל אחרי שתיכנסו לשגרה, אתם תצטרכו לבצע את המעקב אחת לכמה זמן.

אילו זכויות מגיעות לעובדים עם קשיים כלכליים?

לעובדים שחווים קשיים כלכליים ומתחזקים משפחות יש כל מיני זכויות שמגיעות להם. אם אתם לא מקבלים הבטחה הכנסה כלשהי או הבטחת הכנסה, כדאי לכם לבדוק את הזכאות שלכם. כמו כן, אם אתם עובדים תמורת שכר נמוך מן הממוצע, תבדקו אם אתם זכאים למענק עבודה אשר נקרא גם מענק הכנסה או מס הכנסה שלילי.

האם אתם יודעים מה אפשר לעשות במקרה של חובות כספיים?

האם ידעתם שבמקרה של חובות כספיים וקבלה של מכתב התראה שנשלח עבורכם מההוצאה לפועל, אתם יכולים להגיש פנייה להליכים של פשיטת רגל בהוצאה לפועל. כך בעצם תקבלו דרך בה תוכלו להסדיר את החובות שלכם. לאחר שהגשתם את הפנייה להליכי חדלות פירעון או שפשוט נפתחו נגדכם הליכים שכאלה, אתם יכולים להיעזר במידע חשוב שנמצא בצו לפתיחת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. אל תישארו עם כל העול הזה לבד, תיעזרו באנשים שמבינים.

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן